Säljes: Atari 520 STFM i Toppskick

• Hej!

Köpte på mig en lot med amiga prylar och då den inte gick o splitta fick jag även köpa en Atari 520 STFM.

Har ej använt någon som ung och känner därför inget behov av att behålla den. :/
    Jag har gått igenom allt och bytt alla kondingar i nätdelen till nya kvalitets kondensatorer.

Ljud och bild fungerar ypperligt och den läser spel utan problem.

All info och sånt finns in annonsen, så släng gärna ett öga om det skulle vara av intresse!

https://www.tradera.com/item/340857/312742389/atari-520-stfm-i-toppskick-inkl-mus-samt-2-meter-hogkvalitets-rgb-scart-kablage

Nu ska jag plocka ihop ett nytt kondingkit till min amiga 1200! :)

Godkväll!

• Såg ju riktigt fin ut. Var med i Atari-demo-grupp trots att jag aldrig ägde en själv. Grafik och musik var ju hyfsat utbytbara mellan STe och Amiga. FM lånade jag ibland och gjorde lite SidSoundDesigner-låter… Kanske ska ta och bevaka din auktion där. Tack för tipset :D

• Sjukt fint skick på denna. Jag har inte plats för fler datorer nu men hade jag haft det hade jag köpt den direkt.

Logga in för att posta

Ser ut som din anslutning till Vintagedatorer - forum om gamla datorer gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.